Rhodes, day 48

09:47


Jsem TAK unavená. A nejhorší je, že to není nedostatkem spánku, ale tím velkým množstvím práce, která tady je... 6 dní práce, den volna.. Dokola a pořád znova... Člověk si zvykne, to né že né. Jen prostě po dvou dnech dřiny dojde energie a už je to jen o tom překonat sám sebe :-)

Dnes mám právě první den, co jedu ze svých rezerv.. A ještě zítra a pozítří 100% pojedu... Doufám v blízký day off))

Budu se opakovat, ale chci zdůraznit, že všechno je opravdu o tom, si práci snažit zpříjemnit. Chtít ji dělat... Být fajn, protože potom budou i ostatní fajn.

Například mě se hosti denně ptají, jakto, že se stále usmívám a jsem pořád tak milá?... Že když se baví s někým z main restaurantu, tak je z toho akorát otrávený... Je to o profesionalitě. Navíc obě strany přece chceme to stejné. Já chci, aby mě moje práce bavila a rychle utekla... Oni si chtějí maximálně užít dovolenou za kterou zaplatili balík.

Tak proč se na sebe mračit a být naštvaný?... :-)

Dnes jsem se po práci odhodlala a po několika dnech se zase podívala na pláž :-) Hezky jsem si pokecala s Dionem. To je jeden host z Holandska. A O TOM TO JE...


xoxo *


You Might Also Like

2 comments

  1. Držím palce ať nabydeš nové síly!:*

    ReplyDelete
  2. S úsměvem jde všechno líp :) A jak píšeš - všechno je to o přístupu. Drž se a užívej!

    ReplyDelete

Děkuji za návštěvu, za komentář a doufám, že se ti tu líbilo! :)))))

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images